Reklamácie

                                  Ako mám postupovať pri reklamácii?

 

                                            Reklamácia pri preprave

Napriek tomu,že tovar je zabalený bezpečne a takým spôsobom,aby sa 

minimalizovala možnosť poškodenia pri preprave,môže sa stať,že k takému poškodeniu obalu alebo aj samotnému tovaru počas prepravy dôjde.Pokiaľ

pri preberaní tovaru zistíte poškodenie na obale, skontrolujte kompletnosť

zásielky,prípadne skontrolujte neporušenosť tovaru.Ak je tovar mechanicky

poškodený,zásielku nepreberajte a vypíšte s prepravcom Protokol o škode.

Zároveň Vás žiadame o zaslanie informačného emailu na lhnabytok@gmail.com,

aby sme sa o tejto skutočnosti dozvedeli čo najskôr a mohli ju riešiť.

Následne Vás budeme  kontaktovať o ďalšom postupe.

AK zistíte poškodenie až po prebraní tovaru,oznámte nám túto skutočnosť

 prostredníctvom emailu na lhnabytok@stonline.sk

Tovar  pošlite do 48hodín na našu adresu : Lubomír Hošták LH PARTNERS

Košecké Podhradie 177

01831

                                    Reklamácia v záručnej dobe

 Pokiaľ sa na Vašom výrobku vyskytla vada,na ktorú sa vzťahuje záruka,

oznámte nám túto skutočnosť emailom a reklamovaný tovar nám doneste na

našu prevádzku:Košecké Podhradie 177,

alebo našej predajne  Námestie Slobody 5 Nové Mesto n/Váhom.

Tovar zasielajte čistý! Nezabudnite na všetky potrebné doklady,ktoré sú nevyhnutné

pre spracovanie  a vyriešenie Vašej reklamácie.